Forum www.socjal85.fora.pl Strona Główna www.socjal85.fora.pl
praca socjalna
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ZAGADNIENIA cd.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.socjal85.fora.pl Strona Główna -> zeszły semestr / PDS- DIOGNOZOWANIE I ORGANIZOWANIE ŚRODOWISKA ŻYCIA / ĆWICZENIA
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maartaa
Prezes



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Wto 21:38, 23 Lis 2010    Temat postu: ZAGADNIENIA cd.

CWICZENIE 4.


q Istota planowania w diagnostyce pedagogicznej.

q Operacjonalizacja celów kształcenia. AGATA K.

q Taksonomia celów kształcenia: taksonomia dziedziny emocjonalno – motywacyjnej, światopoglądowej, praktycznej i poznawczej. ANIA, AsIA, WERCIA

q Holizm i atomizm w planowaniu narzędzi pomiaru (narzędzi diagnozy edukacyjnej). OLA G, PATRYCJA

q Charakterystyka planów opisowych, tabelarycznych i graficznych.



ĆWICZENIE 5.


q Zasada konstrukcji elementów narzędzi diagnozy pedagogicznej. MAGDA, AGATA

q Istota badań kwestionariuszowych otwartych i skategoryzowanych. AGA, JUSTYNA

q Tworzenie zadań testowych (zadań praktycznych, otwartych i praktycznych). Prezentacja autorskiego narzędzia pomiaru(narzędzia
diagnozy pedagogicznej, psychologicznej, społecznej i historycznej).
KASIA T, NATALIA

ĆWICZENIE 6.


q Hierarchia niezbędnych właściwości pomiaru pedagogicznego. MALWINA, OLA

q Taksonomia cech diagnozy edukacyjnej (bezstronność sytuacji diagnostycznej, dokładność punktowania elementów narzędzi, rzetelność diagnozy, trafność diagnozy, obiektywizm diagnozy). EWELINA, ANIA B

q Dyskurs na temat stronniczości narzędzi diagnozy pedagogicznej, psychologicznej, socjologicznej (społecznej i historycznej. NATALIA + dowolna osoba


ĆWICZENIE 7.


q Pojęcie i istota nieformalnej ( i / lub standaryzowanej) diagnostyki edukacyjnej. ANIA, KASIA, IZA

q Istota obserwacji pedagogicznej, psychologicznej i medyczno-psychiatrycznej. ASIA G. + dowolna osoba , lub sama

q Charakterystyka nauczycielskiego poziomu dydaktycznego (analiza dokumentów, analiza wytworów pracy, rozmowa diagnostyczna, wywiad środowiskowy, ankieta, eksperyment pedagogiczny). ANIA B, KASIA, JASIU

q Optymalizacja (doskonalenie) psychologa, pracownika socjalnego, kuratora sądowego itp. EWELINA




ĆWICZENIE 8.

q Diagnoza osiągnięć w dziedzinie emocjonalnej (pojęcie emocji i uczuć, czynniki wywołujące emocje, charakterystyka uczuć). DARIA, MARTYNA

q Pojęcie inteligencji emocjonalnej i wymiary EQ. AGATA K.

q Czynniki determinujące dojrzałość emocjonalną człowieka (genotyp, socjalizacja pierwotna, status socjoekonomiczny rodziny, style wychowania w rodzinie, błędy wychowawcze, patologia życia rodzinnego). JOLA , EWA

q Pojęcie wyuczonej bezradności ( deficyty emocjonalne, motywacyjne i poznawcze). PAULINA. KASIA K

q Przejawy i skutki wyuczonej bezradności młodzieży szkolnej. DOROTA, GOSIA

q Pojecie edukacji domowej i rodzinnej. Istota wspólnot dydaktycznych, grup rówieśniczych i organizacji nieformalnych(popkultury, subkultury, gangi młodzieżowe).


ĆWICZENIE 9.

q Diagnoza osiągnięć w dziedzinie poznawczej (recepcja i percepcja rzeczywistości, rozwój poznawczy człowieka, zaburzenia w rozwoju poznawczym człowieka).

q Schematy, style i strategie poznawcze.

q Efekt wachlarzowy uczenia się.

q Istota wymagań programowych i dydaktycznych. EWA, EMILA






P.S Jeśli np temat będzie nachodził na drugi to niech jedna grupa omawia oba ..., zeby nie było ze ktoś komuś zabrał ... Smile


Ostatnio zmieniony przez maartaa dnia Śro 16:08, 08 Gru 2010, w całości zmieniany 12 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paula




Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:29, 25 Lis 2010    Temat postu:

każdy zapisuje się tylko do jednego zagadnienia na te ćwiczenia? czy mozna jeszcze raz sie zapisac?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paula




Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:29, 25 Lis 2010    Temat postu:

znaczy chodzi mi ogólnie o cwiczenia z pds ,że jeden raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndziK




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Czw 21:48, 25 Lis 2010    Temat postu:

Ćwiczenie 4 temat: Taksonomia celów kształcenia: taksonomia dziedziny emocjonalno – motywacyjnej, światopoglądowej, praktycznej i poznawczej bierzemy my znaczy się Asia, Ania i Wercia Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maartaa
Prezes



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 0:51, 26 Lis 2010    Temat postu:

Pan an początku mówił ze niby każda z nas będzie miała 3 oceny z tego (minimum) wiec zapisujcie sie Smile . Te co nie miały żadnego tematu powinny ogarnąć temat jak najszybciej żeby potem nie było, ze nie zdążyły albo , że która się wepchnęła i wzięła sobie drugi temat !
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ola




Dołączył: 06 Lis 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:43, 26 Lis 2010    Temat postu:

Ćwiczenia 4 temat: Charakterystyka planów opisowych, tabelarycznych i graficznych. Malwa i Ola
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agaciulaaa




Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 14:47, 26 Lis 2010    Temat postu:

ćwiczenie 4. Holizm i atomizm coś tam. Agata K. Cirocka No i jeszcze nie wiem - na kiedy ten temat mam mieć?.. Zastanawiam się skąd mam wiedzieć które tematy są wolne a które zajęte.. Może mi ktoś pomóc?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agaciulaaa




Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 15:05, 26 Lis 2010    Temat postu:

zmieniam - Taksonomia celow kształcenia, cw. 4. Jeśli tylko ktoś mi powie czy ten temat jest wolny, będę wdzięczna..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
AndziK




Dołączył: 06 Mar 2010
Posty: 21
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 22:38, 26 Lis 2010    Temat postu:

Ten temat jest zajęty Smile jak spojrzysz wyżej to widać które tematy są pozajmowane Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maartaa
Prezes



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Sob 12:24, 27 Lis 2010    Temat postu:

Trzeba czytać , wpisy innych ... a na kiedy to ja tez nie wiem , bo pan niestety nie powiedział , wiec proponuje być przygotowanym zawsze , przynajmniej te osoby ze cw 4.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Paula




Dołączył: 18 Paź 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:00, 28 Lis 2010    Temat postu:

ćwiczenie 8- Pojęcie wyuczonej bezradności ( deficyty emocjonalne, motywacyjne i poznawcze). - Paula i Kasia Korona
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maartaa
Prezes



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 18:18, 28 Lis 2010    Temat postu:

Przypominam że we wtorek mamy 5h z p. Panasiukiem , więc referatów powinno byc więcej !!
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Jola




Dołączył: 28 Lis 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Nie 21:25, 28 Lis 2010    Temat postu:

Czynniki determinujące dojrzałość emocjonalną człowieka (genotyp, socjalizacja pierwotna, status socjoekonomiczny rodziny, style wychowania w rodzinie, błędy wychowawcze, patologia życia rodzinnego). - Ewa i Jola
Powrót do góry
Zobacz profil autora
agaciulaaa




Dołączył: 26 Lis 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 16:10, 29 Lis 2010    Temat postu:

ćw 4 - operacjonalizacja celów kształcenia. Jeśli dobrze widzę to jest wolny. I od razu jesli mogę - ćw. 8. pojęcie inteligencji emocjonalnej i wymiary IQ. Jak nie mogę to krzyczcie Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
chwillka




Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pon 20:58, 29 Lis 2010    Temat postu:

ĆWICZENIE 8. Diagnoza osiągnięć w dziedzinie emocjonalnej (pojęcie emocji i uczuć, czynniki wywołujące emocje, charakterystyka uczuć). Martyna G. Daria S.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.socjal85.fora.pl Strona Główna -> zeszły semestr / PDS- DIOGNOZOWANIE I ORGANIZOWANIE ŚRODOWISKA ŻYCIA / ĆWICZENIA
Idź do strony 1, 2  Następny
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 - 2005 phpBB Group
Theme ACID v. 2.0.20 par HEDONISM
Regulamin